10.10.13

Quirky goth girl

Oj vad jag gillade denna Dearie Goth girl, särskilt som hennes klänning passade så utmärkt med bakgrundspappret jag hade, och trodde att jag inte skulle kunna använda i ett "flick"-kort. Jag embossade (vad heter det månne på svenska?) de båda hjärtan samtidigt men skilde dem åt med klistermärkesdynorna (eller tarrorna på ordentlig finlandssvenska), vilket inte syns så bra på fotot. Prydnaden nere är Ikeas tejp på vitt papper som jag sen skar i önskad form. Jag deltar i utmaningarna på Lej Designs #74 (Dark / goth), Crafty Sentiments (AG) och Creative Craft (AG).

7 kommentarer:

  1. Such a cute image, I love the background.
    Thank you for joining in the LEJ Designs challenge, good luck x

    SvaraRadera
  2. It's gorgeous! Thanks for joining at Creative Craft Challenges: Anything Goes
    Hugs
    Dewi

    SvaraRadera
  3. Lovely card, thank you for playing along with us at LEJ Designs, this week, good luck xxx

    SvaraRadera
  4. Lovely card . Great image thank you for joining in over a LEJ Designs LEJ DT

    SvaraRadera
  5. This is lovely, thank you for sharing with us at Crafty Sentiments, and good luck.

    Caz xx

    SvaraRadera
  6. Thanks for sharing with us at crafty sentiments
    Hugs Kelly

    SvaraRadera