11.5.14

Älskade Mamma!

Jag älskar mina barn, men visst är det skrämmande ibland då jag märker att jag är deras förebild... Förutom denna skräck, har jag haft en fin morsdag idag :)

Jag deltar i följande utmaningar: Tuesday Morning SketchesPenny's (Two or more patterned papers), Dream Valley (AG), Papertake Weekly (AG), Artistic Inspirations (All for Mom / AG), Crafters Café (Mom or special lady), Divas by Design (Pink), Glitter'n'Sparkle (Female cards), Pinspirational och MilkCoffee (Mother's Day /Special lady).

6 kommentarer:

  1. Awww! This is such a sweet mother's day card!!
    Thanks for joining us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    SvaraRadera
  2. Such a super cute card! Love the sentiment! Thanks for sharing with us at {Pin}spirational Challenges this week! Good Luck!
    Tracey, DT

    SvaraRadera
  3. awww lovely card in pink! Thanks for joining us at {Pin}spirational Challenges!

    SvaraRadera
  4. A super Bugaboo and a great card to share with us at Diva's this week, good luck, Jx

    SvaraRadera
  5. Lovely card,great colour and image.

    The sentiment is superb.

    Thanks for joining us at G N S.

    Tracey DT

    SvaraRadera