16.9.15

Katniss i rött i september

Jag är ännu en sån nybörjare med mina Promarkers, men lite försöker jag satsa på att får fram olika nyanser och skuggor, men svårt är det! I september tänker jag mig att höstfärgerna börjar synas i träden, och samtidigt är dagarna kortare så ett energiskt rött kort (kalendersida) är på sin plats! Jag deltar i följande utmaningar: Creative Card Crew (Fall), I Love Promarker (Autumn), Craft Heaven (ATG), Di's Digi designs (Fabulous fall colors), Crafty Catz (Autumn Colors), TTCRD (ATG), Passion for Promarker (Trimmings) och Penny's (Use a bow/Christmas)

7 kommentarer:

  1. Love the pretty ribbon with bow! Great design too.

    Thank you for playing along with us at Crafty Catz this week. Good luck!
    Nick

    SvaraRadera
  2. Gorgeous card Jessi. I love the image and your papers and layout are perfect. Great 'trimmings' too x x Thanks for sharing with us at PFP this week. Hugs, Denise x

    SvaraRadera
  3. Gorgeous card Jessi.Fab ribbon and heart and i love your image and colours.
    Thanks so much for joining in my challenge this week at PFP :D

    xx coops xx

    SvaraRadera
  4. Great mix of image and papers! well done! Thanks for sharing over at Craft Heaven Shop

    SvaraRadera
  5. A great card - thanks for joining us at Penny's Paper Crafty Challenge Blog.

    Helen x

    SvaraRadera
  6. Lovely card, thank you for sharing with us at I Love Promarkers this week. Shona xx

    SvaraRadera
  7. Very pretty card indeed.

    Thanks you for playing along with us at Di's Digis!

    SvaraRadera