2.6.15

Cruising into Summer

Jag fattar inte att jag som tycker att jag tänker rättså grönt i vardagen är förtjust i bilbilder och anser dem vara ett klart vårtecken. Men främst på kort, inte i verkligheten, för där bryr jag mig inte alls om bilar. Konstigt!

Jag deltar i: Sketch Saturday (Sketch #252), Brown Sugar (Flowers and ribbon), Gem of a Challenge (Flowers), Melonheadz (Flowers everywhere), Southern Girls (Spots and Dots) och Catch the Bug (May bingo: Canister 2: Image - ribbon - Flowers).

6 kommentarer:

  1. Cute card Jessi! Thanks so much for joining us this week at Sketch Saturday! Hugs Deb

    SvaraRadera
  2. Beautiful card! Very bright and cheerful! Thank you for joining us at Melonheadz and hope to see you again soon! :) ~Annie

    SvaraRadera
  3. Cute. This card should cheer up anyone. Thanks for joining us at Melonheadz Friends.

    SvaraRadera
  4. Thanks so much for joining us in our May Recipe Challenge, I love your project and hope you will join us again very soon!

    SvaraRadera
  5. Thanks so much for playing along with us at The Bug Blog with Bugaboo Stamps! We hope you'll join us again this week for our new challenge that begins today!
    Hugs & Happy Days!
    Min

    SvaraRadera