6.1.15

Hurra för 14-åringen!

Under julhelgen bläddrade jag i gamla pysseltidningar och blev inspirerad till detta kort - jag tyckte det var en skojig ide med spelkort som blev den rätta födelsedagssiffran, och så fick jag använda min nya födelsedagsstans för första gången - men eftersom den var lite för bred klippte jag av hatten som fick platsa separat bredvid texten.
Jag deltar i förljande utmaningar: Simon Says Wednesday (ATG), Glitter'nSparkle (ATG), Dies R Us (ATG w/ twist: and my new thing is the birthday die), Artistic Inspirations (ATG w/ twist of new), ABC (A is for Anything Goes) och Incy WIncy (Use a Number).

8 kommentarer:

  1. great card .love the useb of playing cards. thanks for joining us at incy wincy
    Lynne DT X

    SvaraRadera
  2. Upea kortti! Hauska idea ja kivat nappikoristeet!

    SvaraRadera
  3. Jessi, your card is super fun! Love your border die cut. Thanks for playing along with our Dies R Us January "Anything Goes With a NEW Twist" Challenge.

    SvaraRadera
  4. Gorgeous card Jessi :-) I love how you used the cards for the birthday ! absolutely fabulous ! :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    luv
    Lols x x x

    SvaraRadera
  5. Super cute card.. Great manly card. Thanks for joining us over at Incy Wincy this week;

    DT Pam

    SvaraRadera
  6. This is such a fun way to wish someone a Happy Birthday. I love your fun card and know it must have made someone's birthday special! Thank you for joining us at ABC CHALLENGE! Good luck and I hope I see more of your lovely work in our future challenges!

    SvaraRadera
  7. Great card.

    Thanks for joining us at Glitter n Sparkle.

    Tracey DTxx

    SvaraRadera
  8. Lovely creation! Thanks for playing at Glitter and Sparkle! Hope to see you next time! Good luck!

    SvaraRadera