4.1.14

Puss!

Oj vilken sista minuten inspiration jag fick (igen!) av Sketchy Colors utmaningen Gull & hvit. Är det inte ett sött barn-par jag hittat på Vintagearkku (fantastiskt arkiv för vintage-bilder, jag rekommenderar varmt! men jag klippte faktiskt bort en tredje person som argt tittade på detta söta par) och de platsade bra i Sketch Saturday-skissen, och naturligtvis deltar jag också i Crafts 4 Eternity (Very Vintage), Allsorts (Free & Easy, as the above mentioned Vintagearkku is a free archive of lovely vintage pics) samt Delicious Doodles (Layer it up!).

4 kommentarer:

  1. Beautiful creation....
    Thank you for joining SC's colorchallenge... Lot's of good luck and a happy new year.
    Hugs, Kaia

    SvaraRadera
  2. Really sweet.

    Thanks for joining our vintage challenge at Crafts 4 Eternity.

    Mari

    SvaraRadera
  3. This is a lovely card - love the gold and white colour combo and that vintage photo is just the cutest! Thanks for joining in my challenge at Sketch Saturday this week.

    Hugs, Vannessa
    Sketch Saturday DT

    SvaraRadera